فروشگاه اینترنتی استایل آپ عرضه کننده تخصصی اکسسوری و لوازم جانبی بالاخص لوازم جانبی دیجیتال می باشد. عینک واقعیت مجازی یا عینک VR یا هدست Virtual Reality یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در حوزه گجت های دیجیتال است. خرید عینک های واقعیت مجازی و ساخت عینک واقعیت مجازی یا عینک 360 درجه یکی از دغدغه های کاربران فعال و علاقه مند به تکنولوژی عینک واقعیت مجازی است. عینک واقعیت مجازی روی پلتفرم گوشی موبایل در این چند سال گذشته پیشرفت های مناسبی داشته است، علاوه بر آن عینک های واقعیت مجازی مستقل و عینک های واقعیت مجازی پلتفرم دسکتاپ نیز معرفی و عرضه شده اند. عینک vr که بیشتر به عنوان عینک بازی شناخته می شوند گستره بالایی دارند. عینک سامسونگ و عینک گوگل و عینک مجازی دیگر کمپانی های سازنده تقسیم بندی خوبی برای عینک های vr محسوب می شوند. خرید برای کامپیوتر به چندین گزینه محدود می شود، با این حال طرفداران خاص خود را دارد. شاید بتوان هدست واقعیت مجازی htc vive یا خرید هدست واقعیت مجازی oculus را بتوان در این گزینه ها قرار داد، علاوه بر این در دسته خرید عینک واقعیت مجازی سونی قیمت عینک واقعیت مجازی ps4 نیز قابل بررسی است. این نکته را باید در نظر گرفت که قیمت واقعیت مجازی برای کامپیوتر تا حد زیادی بالاست و می تواند در صورت داشتن کنسول بازی عینک پلی استیشن VR را مورد بررسی قرار داد. عینک واقعیت مجازی vr box
یا عینک واقعیت مجازی سامسونگ یا عینک واقعیت مجازی سونی و عینک واقعیت مجازی گوگل از بهترین گزینه ها هستند. عینک واقعیت مجازی قیمت بالایی ندارد و در کل میتوان گفت عینک های واقعیت مجازی یک سرگرمی ارزان به حساب می آیند. علاوه بر این انتخاب و خرید خرید عینک واقعیت مجازی برای گوشی بررسی بیشتری را می‌طلبد. از گزینه‌های خرید عینک وی آر برای موبایل می‌توان به عینک واقعیت مجازی vr box 2،‌ خرید عینک واقعیت مجازی فونیکس، خرید عینک واقعیت مجازی شاینکن، خرید هدست واقعیت مجازی daydream، عینک واقعیت مجازی vr shinecon 2 اشاره کرد. فروش عینک گوگل با توجه به قیمت عینک گوگل در فروش عینک های واقعیت مجازی آمار قابل توجهی دارد و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
به نحوی می توان این گزینه های خرید عینک واقعیت مجازی را در دسته بندی خرید عینک واقعیت مجازی ارزان قرارداد. اگر به دنبال قیمت بهترین هدست واقعیت مجازی یا گرانترین عینک واقعیت مجازی می‌گردید گزینه‌های خرید یاد شده شاید خیلی شما را راضی نکند. عینک واقعیت مجازی ارزان روی پلاتفرم موبایلی بیشتر برای ورود به دنیای واقعیت مجازی با آغاز راه بازی با عینک واقعیت مجازی است. شاید خرید دستگاه واقعیت مجازی برای برخی کاربران خیلی منطقی به نظر نمی آید مخصوصاً وقتی قیمت عینک vr روی پلاتفورم های غیر موبایلی را می‌بینند، برخی کاربران حتی پا را فراتر گذاشته و روی روی به ساخت عینک واقعیت مجازی گوگل آوردند. گوگل مستنداتی برای ساخت عینک واقعیت مجازی در خانه با استفاده از ساده ترین متریال ها را ارائه کرده است اما برای تجربه واقعی احتمالاً گزینه خرید daydream یا خرید کاردبورد است یا عینک واقعیت افزوده گوگل یا خرید عینک واقعیت مجازی گوگل بهتر است. اگر قیمت عینک واقعیت مجازی مهمترین فاکتور شما برای خرید عینک واقعیت مجازی است و دنبال بهترین عینک واقعیت مجازی نیستید شاید بهترین قیمت واقعیت مجازی را در گزینه خرید هدست واقعیت مجازی vr box 2 پیدا کنید، بازی های vr box و فیلم vr box مانند دیگر عینک های واقعیت مجازی به فراوانی روی اینترنت و به صورت رایگان در دسترس کاربران واقعیت مجازی هستند اگر از آن دسته کاربرانی هستید که سوال شما این است که عینک واقعیت مجازی چیست توصیه می‌کنیم در این زمینه مطالعاتی داشته باشید و خود را با دنیای واقعیت مجازی آشنا سازید. کمپانی های مختلفی در این چند سال در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی فعالیت کردند، یکی از موفق ترین برندها سامسونگ است. خرید عینک واقعیت مجازی سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی که گوشی های پرچمدار سامسونگ را دارند بهترین گزینه است. قیمت عینک واقعیت مجازی سامسونگ به نسبت دیگر های متفرقه بالاتر است ولی از کیفیت متفاوتی برخوردار است، هرچند که سامسونگ هر سال عینک های واقعیت مجازی خود را به روز رسانی می کند و این نکته نیز قابل توجه است که قیمت samsung gear vr 2016 از قیمت samsung gear vr 2017 پایین تر است. خرید عینک واقعیت مجازی سامسونگ ۲۰۱۷ برای کاربران گوشی های پرچمدار سری اس و سری نوت را دارند می تواند تجربه بسیار لذت بخشی باشد.هدست واقعیت مجازی سامسونگ samsung gear vr 2017 از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و تجربه کاربری بسیار با کیفیت و لذت بخشی را در زمینه واقعیت مجازی به کاربر می‌دهد.
هدست واقعیت مجازی سامسونگ 2017 تقریباً ۲ تا ۳ برابر عینک های واقعیت مجازی متفرقه قیمت دارد و خرید gear vr 2017 با در نظر گرفتن این نکته که فقط با تعداد محدودی از گوشی‌ها آنهم پرچمدارهای سامسونگ سازگاری دارد تصمیمی است که نیاز به تامل دارد. گزینه های خرید عینک واقعیت مجازی برای پلاتفورم های موبایلی متعدد می باشند. فروشگاه اینترنتی استایل آپ با گردآوری مجموعه کاملی از گزینه های خرید هدست VR و خرید لوازم جانبی واقعیت مجازی توانسته است تا حدی نیاز این قسمت از بازار به فروش عینک واقعیت مجازی را برآورده سازد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارسال سریع کالا همچنین مهلت تست ۷ روزه و امکان پرداخت در محل برای شهر تهران از تسهیلاتی است که فروشگاه استایل آپ برای مشتریان خود در نظر می گیرد. اگر با مطالعه راهنمای خرید و مطالب روی سایت همچنین مستندات موجود در صفحه محصولات گزینه خرید عینک واقعیت مجازی مناسب خود را پیدا نکرده اید می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی تان کنند مسلما تجربه واقعیت مجازی تجربه ایست که به امتحانش می‌ارزد.

آردینی اوخو
شنبه 17 شهریور 1397
بؤلوملر :